torsdag 14. august 2008

Dagen idag pluss litt annet=)


Jau.. har nettopp sett ferdig filmen 30 Days Of Night.. *schummel* satt vel for det meste å småtitta på filmen fra bak kjæresten min sitt hode =P, dog en bra men blodig film!

Så siden salen min har kommet idag så skulle jeg bestille en slik Comfort Plus V pad fra Horze men det går jo ikke, står bare "Du har ikke gjort alle de tilgjengelige valgene." morro, det er jo ikke flere valg. æh! Må ha en slik pad iallefall til neste helg.. *krise*.. men finner vel en løsning!

Har vært i stallen idag og, såklart siden salen var kommet måtte jeg prøve sitte=D Hadde med meg de to yngste jentene til muttern sin gubbe, koselig å ha med seg to så entusiastiske jenter med i stallen som pusser, møkker å rir til den store gullmedaljen(tenk å be om å få møkke? hehe =P).
Etter å ha ventet på at tordenværet skulle gi seg salte vi opp å ut på ridebanen, jeg å liten prøvde oss på litt bøy å tøy(les S, åttetall og volter) samt litt holdt!
Gikk veldig bra idag selvom banen så ut som ett gjørmehull! Jentene red litt etter meg, Madelen på 11år som bor fast hos mamma og gubben red først, hun har blitt riktig flink til å ri og øver seg på å sitte roligere i trav! Hun yngste på 8år, Iselin satt på noen runder mens Madelen gikk ved siden av samt at Liten fikk skrittet ned igjen og strekt litt på halsen!
Jeg salte av og Madelen satte ut igjen ponnis, fylte kveldsfor og ordnet vann, også dro vi for å hente Nora i barnehagen deretter hjem.


Nå er også alt klart til å dra på Trollspeilet (www.trollspeilet.no)!
Sal på plass, barnepass, Leid henger og sjåfør på plass (ala Pappa til og Bestefattern tilbake)!
Gleder meg! Men gruer meg litt også, da det er evigheter siden jeg har vært med på noe slikt(trolig også på tide=).
Det eneste som gjenstår nå er å se om jeg får pånnis på hengeren, av hva jeg husker akkurat nå har hun vært på henger to ganger i sitt liv, men det går sikkert bra som Nora alltid sier=)

Må glise litt av Ulf, den digre slampen av en hannkatt, som fiser unna vesle Dollie fordi hun freser og spytter=P

Nå begynner vel innholdet å bli såpass tomt så da gir jeg meg for idag!

Ingen kommentarer: