fredag 15. august 2008

"ække det farlig'a?"


Var så trøtt så det ble ikkeno innlegg igår, må nok bli flinkere til å ta vitaminene mine som jeg virkelig trenger for å ikke bli i zombie tilstand, vitaminene må jeg ta grunnet operasjonen da kroppen ikke tar opp det den skal lenger.
Forsovet ganske trøtt enda da Odd tydeligvis hadde detti ned fra balkongen og sto å hylte utenfor soveroms vinduet mitt i 4-5 tia i natt, han tørr egentlig ikke være ute, han er litt sånn som Ludvig fra Flåklypa "ække det farlig'a?" det meste er skummelt, spesielt å være ute og folk er ganske farlig, forutenom meg og kjæresten min.

Men iallefall, igår var jeg oppe i stallen var opphold når jeg kom men når jeg skulle ut å hente pånnis bøtta det ned.. bah O_o
Så tok Liten inn pussa henne å salte på, idet jeg skulle ri ut kom Connie (som er kona til stalleier) og Bettina, de skulle også ut på tur så hang meg på de, alltid morro å være fler på tur!
Fikk Bettina til å titte på salen min og hun synes den lå bra, så trenger nok ingen pad alikevel!
Vi red noe vi kaller "fjuk-runden" altså inn i skogen på en traktor vei som går inn på lysløypa, ut lysløypa gjennom ett byggefelt og grusvei tilbake, ble en kjempefin tur da sola titta frem, vi trava litt, eller Liten passer jo mest men hun slo faktisk en del over i trav og, merker hun begynner å få bedre kondis, litt smågira når vi trava fikk lagt inn ett lite bukk eller to og øhhø, brukte vel ca 1 time på turen, måtte leie siste delen av grusveien for der har de lagt sånne store steiner så hun ømma ganske mye. Blir nok sko i september!

Merker at Trollspeilet turen nærmer seg! det kribler i magen, gruer meg litt...

Nå må jeg ordne litt frokost til barna, Madelen har sovet her i natt å de begynner vel å bli sultne, så får skrive mer senere idag=)

Bildet er av Odd og Ulf, homopusene =P

Ingen kommentarer: