mandag 25. august 2008

Oihoi Trollspeilet!!

Vel hjemme fra Trollspeilet sier jeg bare WHOHO.
Det var kjempegøy lærte masse å fikk til min store forundring løsning på ryggen min når jeg red, har slitt med mye vondter i ryggen når jeg rir men når jeg fikk rette sånn noenlunde på sitsen min så forsvant det =O, og en god ting ang det er jo at jeg vet at om jeg får vondt i ryggen når jeg rir så sitter jeg feil!
Liten var halt deler av helga så ble ikke mye ridning på henne. men fikk låne hest der=D morsomt å ri en hest som faktisk kan galopp sjenkel og som i tillegg gjør den når du ber om det!
Så Trollspeilet anbefales virkelig du lærer masse bra og er en uber trivelig plass med bare flotte hjelpsomme mennesker!! *måtilbake* =P

Med Liten går det ganske dårlig for tiden. hun sparker etter meg=(
Så vet ikke helt hvilken vei det går enda, får ikke helt bestemt meg. Kommer til å ta meg år å dag for å bli trygg på henne igjen om jeg fortsetter å ha henne, selv om hun er en snill hest å ri og delen foran er veldig koselig så vet jeg ikke om jeg kommer noen vei med det fordi jeg alltid kommer til å huske at hun flere ganger prøvde å kicke til meg.
Jeg er en real pyse når det kommer til flyvende bakben.

*litt frustrert*

1 kommentar:

Anonym sa...

Så bra du likte Trollspeilet =D Det går vel ikke an å la være da, hihii!

Håper det hjalp å få besøk av hu dama på lørdag da, det går seg vel til ;)

Tuva