lørdag 16. august 2008

Negativitet burde vært visket bort..


Litt frustrert slash oppgitt nå egentlig, mtp på ridningen og slikt. Jeg å pånni var å bada litt i Veslesjøen i håp om å kurere litt vannskrekk før vi skulle prøve oss på ridebanen, må vel antageligvis ta med meg såpa opp dit for å få vasket henne for der går hun nemlig rett utti mens svamp å vannslange er håpløst O_o
Syntes for litt siden at vi hadde god framgang men innser vel at det er ikke så mye likevel?
Som sagt prøver oss på litt bøying å samle seg litt men jeg klarer ikke å få igang bakparten hennes, prøver å få henne i trav og ikke pass, men hun traver ikke å sitsen/balansen min er forferdelig(muligens en sammenheng der ja), HÅPLØST O_o
Ri tur er også ganske håpløst da hesten er barfot å funger vel ikke akkurat optimalt med det, er begrensa hvor moro det er å skli rundt i gjørma i lengden...
jess det var dagen idag fra stallen..

Gleder meg masse til Trollspeilet nå, håper de har noe fornuftig å komme med så jeg å Liten kommer oss litt videre for nå er jeg ganske oppgitt over meg selv som rytter...
Bare 1 uke igjen heldigvis!!

(bildet er fra idag etter turen og baneridninga)

Ingen kommentarer: